Ifd-lunch

När det kommer till mina luncher på jobbet så äter jag alltid samma, jag är väldigt dålig på att variera den. Det är bara för att den är så himla himla god och gör mig lätt och pigg och inte trött och tung! :) keso, nötter, lite torkad frukt, två avokados och en frukt till efterrätt (nästintill alltid mogen mango, som är bra för matsmältningen). Jag njuter till 1000 varje gång haha. Kan man ha det som favoriträtt!?

Jag dricker inte så mycket under måltiden, utan mest emellan. För mycket dricka när man äter späder ut enzymerna i magen vilket försvårar matsmältningen. Det är som att späda ut saft, ju mer vatten ju svagare blir den.

Keso och smör är det enda i mjölkväg som jag äter för er som undrar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

helhetsmalin.blogg.se

IFD-kost och helhetshälsa

RSS 2.0